Returul produselor

Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate, MamaOnline.ro vă garantează termenul de retur al banilor prevăzut prin lege, și anume 14 zile de la data primirii ultimului produs din comandă. Taxa pentru returnarea unui colet este de 9,99, iar această sumă se va scădea din suma returnată către dvs.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, să nu fie folosite, să nu prezinte urme de purtare, murdărie sau lovire și să conțină toate accesoriile aferente produsului.

Taxa pentru returul unui produs este de 12 lei. Această sumă va fi scăzută din suma returnată dvs.

Articolele pe care le-ați achiziționat și doriți să fie returnate trebuie să fie în starea inițială și să se păstreze toate etichetele.

Curierul care va veni pentru ridicarea produselor, va veni la aceeași adresă la care s-a efectuat comanda.

Dacă ați primit mai multe colete, vă rugăm să faceți cerere de retur diferite pentru fiecare colet.

În cazul în care comanda a fost achitată cu cardul, rambursarea va fi efectuată pe cardul de credit pe care l-ați utilizat la momentul achiziției.

În cazul rambursării celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare în format IBAN prin Formularul de Retur.

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru,vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia. Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare prin Formularul de Retur.

Atenție! Articolele care nu se pot returna sunt următoarele:

  • Lenjerie intimă;
  • Scutecele (dacă acestea au fost desfăcute);
  • Șervețelele umede (dacă acestea au fost desfăcute);
  • Suzetele (dacă acestea au fost desfăcute);
  • Olițele (dacă acestea au fost scoase din ambalaj și folosite);
  • Cremele, loțiunile (dacă acestea au fost desfăcute)
  • Orice articol care prezintă urme de uzură, murdărie, lovire sau care nu are în componența sa toate articolele inițiale.

Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs la noi. Primim doar colete retur ale căror plată de transport a fost efectuată la expeditor (client).

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.